رستوران های ایرانی

پیتزا و ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ رست بیف و ساندویچ رست بیف با پنیر چدار

 

ساندویچ رست بیف،www.res2ran.com

 طرز تهیه ساندویچ رست بیف :

 

مواد لازم :

گوشت گوساله :  ۱۳۰ گرم
پیاز :  ۱۰ گرم
قارچ :  ۲۰ گرم
پنیر پیتزا :  ۸۰ گرم
نمک، فلفل و ادویه : به میزان لازم

 

مواد لازم برای تهیه نان :

آرد : ۱۰۰ گرم
تخم‌مرغ : یک عدد
شکر : نصف قاشق مرباخوری
نمک : نصف قاشق چایخوری
کره : ۳۰ گرم

 

مواد لازم برای سس :

گوجه‌فرنگی : سه عدد
نمک، فلفل و ادویه :  به میزان لازم

 

طرز تهیه نان :

مواد فوق را با هم مخلوط کنید. خمیر به دست آمده را داخل قالب مستطیلی شکل بریزید و داخل فر قرار دهید. درجه فر را بر روی ۲۶۰ تا ۲۸۰ درجه فارنهایت بگذارید و به مدت ۱۲ دقیقه خمیر را درون فر بپزید.

 

طرز تهیه سس :

ابتدا گوجه‌فرنگی‌ها را رنده کنید. سپس آنها را درون قابلمه ریخته و بر روی اجاق با حرارت کم قرار دهید و آرام هم بزنید. نمک، فلفل و ادویه را به آن اصافه کنید.

 

طرز تهیه :

بر روی گوشت گوساله ادویه بریزید و بگذارید بپزد. سپس گوشت‌ها را قطعه‌قطعه کنید. نان‌های آماده شده را با مقداری سس گوجه‌فرنگی و پنیر بپوشانید. سپس گوشت‌ها را روی آن قرار داده و بر روی آن پنیر، پیاز و قارچ بریزید. ساندویچ‌های آماده شده را در فر با دمای ۳۶۰ درجه فارنهایت به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه قرار دهید.

 

منبع :isouda.ir

 

 

طرز تهیه ساندویچ رست بیف با پنیر چدار :

 

ساندویچ رست بیف با پنیر چدار،www.res2ran.com

 

 

مواد لازم :

 گوشت راسته گوساله : 2 تکه 150 گرمی

 پیاز خلالی خرد شده : 2 عدد

 پنیر چدار : 100 گرم

 نان باگت : 1عدد

نمک و فلفل : به مقدار لازم

روغن زیتون و روغن مخصوص سرخ کردنی : به مقدار لازم

 

طرز تهیه  :


1- گوشت های گوساله را با گوشت کوب استیک بکوبید , سپس در 2 قاشق سوپ خوری روغن زیتون و کمی پیاز خرد شده بخوابانید تا مزه دار شود . بعد در تابه ای روغن مخصوص سرخ کردنی را خوب داغ کنید و دو طرف گوشت ها را روی حرارت ملایم سرخ کنید تا کاملا پخته شوند .


2- بعد از پخت , تکه های گوشت را به صورت نوار های باریک وبلندی برش بزنید تا برای تهیه ساندویچ آماده شوند .


3- در یک تابه مقدار کمی روغن بریزید و پیازهایی را که خلالی خرد کرده اید , روی حرارت ملایم تفت دهید تا طلایی شود . نوارهای رست بیف را به پیاز داغ اضافه کنید و حداقل 2 دقیقه دیگر روی شعله قرار دهید . در این مرحله نمک و فلفل را هم اضافه کرده و بعد آنها را از تابه خارج کنید .


4- نان باگت را به ضخامت 3 سانتی متر برش بزنید و داخل سینی مخصوص فر قرار دهید . مخلوط رست بیف و پیاز را روی نان ها بریزید و روی آنها را با پنیر چدار بپوشانید . نان ها را به مدت 5 تا 7 دقیقه داخل فری قرار دهید که با حرارت 180 درجه سانتی گراد از قبل گرم شده است . وقتی پنیر چدار آب شد ساندویچ های خوشمزه شما آماده اند . آنها را در کنار سبزیجات فصل قرار دهید و در صورت دلخواه از هویج پخته شده برای تزئین کمک بگیرید تا غذای اشتها آوری داشته باشید .

 

res2ran.com