برای بازکردن صفحه ربات کلیک کنیداپلیکیشن اندروید رستوران دات کام آماده است . کلیک کنید تا دانلود شودبرای ثبت نام شرکت خود اینجا کلیک نماییدبرای بازدید آگهی ها و  ثبت آگهی جدید کلیک کنید
Note Me مدیریت یادداشت در اندروید

جستجوی رستوران در همه شهرها

اینجا میتوانید رستوران مناسب خود را بیابید

جدیدترین اخبار و مطالب سایت

سمینار جهانی آداب نوین میزبانی بین الملل
        سمینار جهانی آداب نوین میزبانی بین الملل با اعطای نشان عالی میزبانی اهداف و محورهاي مورد بررسي در برنامه ...
      29 دی 1395

یک رستوران خوب و پر درامد
        یک رستوران خوب و پردرآمد داشتن یک رستوران پر درآمد و خوب بر خلاف تصور، به سادگی امکان پذیر نیست. مگر آنکه ...
      20 دی 1395

اجاق گاز زمینی - تجهیزات رستورانی

عوامل مهم در راه اندازی رستوران
       برای راه اندازی رستوران علل و عوامل بسیاری در رونق رستوران وجود دارد یکی از این عوامل که بسیار هم مهم ...
      14 آذر 1395

رستوران ترن هوايي

رستوران ترن هوایی
       نخستین رستوران «ترن هوائی» در انگلستان در این رستوران غذا از ارتفاع ۸ متری پائین آمده و سر میز مشتری ...
      1 آذر 1395

رستورانی ساخته شده از استخوان‌،www.res2ran.com

رستورانی ساخته شده از استخوان‌
           رستورانی ساخته شده از استخوان‌    دکور اصلی و مجسمه‌های داخل رستوران «اوئسو» در مک ...
      24 شهریور 1395

در شهر

آخرین نظرات بازدیدکنندگان

• گلناز برای رستوران بادگیران گفته :

واقعا عالي پرسنل بسيار بسيار با اخلاق موزيك خيلي خيلي توپ❤❤❤❤

• مهسا برای کافی شاپ استریت لانژ گفته :

فضای خیلی شیک و قشنگی داره، ما واسه صبحانه رفتیم که واقعا عالی بود و یه بشقاب صبحانه مخصوصش هم حتی واسه دو نفرم میشد..

• aIiizadi748 برای رستوران درویش گفته :

سلام تو۲۰ سال تو رستوران موزیک کارکردن اولین بار بود که مشتری کارت کشید برای انام صاحب رستوران گذاشت جیبش بی چاره لازم داشت

• ندا برای رستوران چینی اژدها گفته :

منو نامزدم هر زمان می ایم شیراز سیزلر داگونو امتحان میکنیم چون واقعن بی نظیره.حتی تهرانم به این معرکه ای پیدا نمیشه

• بهرام برای رستوران خوشا شیراز گفته :

واقعا جای محشریه فضاش حس خیلی خوبی به آدم میده.

• پویا برای غذای بیرون بر تشریفات گفته :

ساعت 2:23 سفارش غذا دادم ساعت 3:16 رسیده دستم 3 بار زنگ زدم بهشون گفتن تو راهه مسیریو که پیاده 5 دقیقه راه بوده کاملا اشتباه بود که از اینجا غذا گرفتم

• ثمین برای رستوران تاج محل گفته :

همه چیز عالی بود دستتون درد نکنه

• alimo2019 برای رستوران گلها گفته :

برای جای پارک میتوانید از خیابان ایثار یا کنار پارک فضیلت استفاده کنید به نظرم

• حسین ایزدی و پسر عمو گلم برای فست فود سیحون گفته :

باید قدر دانی شایستگی مدیریت و کیفت کار ابرومندانه بکنم از تمامی تیم سیحون سکه زدید الان با این کیفیت و نظم و مقرارت کنونی باعث افتخار و سربلندی همه شیرازی های عزیز هست افرین و مرحبا.... بنده متخصص صنایع غذایی هستم از دید فنی نمره افرین میدم به تمامی زحمت کشان

• سعید شیرازی برای فست فود سفیر 2 گفته :

مدیر فست فود سفیر اینقد که ناحق پرسنل زحمت کش رو جریمه میکنید خداهم هست خدا هم درعوضش اون دنیا تقاص کاراتو میده

• مریم برای رستوران بل پاسی گفته :

خداییش پولتون از پارو هم بالا رفت اونجا نرین.ما هفته پیش رفتیم اونجا 4 نفر بودیم ،بگذریم که صورت حساب شد 260 تومن که خیکی غیر منطقی بود ازمون هم 60 هزار تومن سرویس گرفت بعدشم که بش گفتیم گفت زیاد نشستین در صورتی که بقیه میز ها خالی بود خیکی زور داشت..خداییش من دیگه پامو اونجا نمیزارم

• امیر برای ساندویچی شب چره گفته :

سلام من زیاد فست‌فود نمیخُرم، پیشنهادم نمیدم کسی بُخُرِ ولی بیستُ دو سالِ از شَب‌چَرِ ساندویچ میگیرم... (دو،سِ ماهی یِ بار)... چن مورد راجبِ شَب‌چَرِ بگم... اولن شَب‌چَرِ هست... نَ شَب‌چِرِ... نَ چِهرِ!!! بِ معنی بردن حیوانات به چَرآ در شب... دومن دوس ندارید؛ نخورید... چرا ادبتونو به رُخ میکشید؟!!! سومن تا حالا هیچ احدی به فرمولِ سُسِ شب‌چَرِ دست پیدا نکردِ... برا همینم هنوز بی‌رقیبِ هنوز کِ هنوز رقیب ندارِ ولی شَب‌چَرِ نسبت بِ خودش اُفت کردِ! قدیمآ خیلی مَشتی‌تر بود نونش بزرگتر و کنجدی بود، جعفری و چن‌تا ورقِ گُجِ میزاشت، لیمو میزاشت... سُسِ تندِشُ اول میریخت تو کیسِ فیریزر، بعد ریخت تو ظرفِ کوچیکِ یِ بار مصرفِ دَر دآر... الانم کِ ژیگول شُدِ بستِ‌بندی شُدِ با لوگویِ شَب‌چَرِ... هر چند کِ سلیقِ‌هآ فرق دآرن... ولی... از گُلِ‌سُرخ تا صدرآ، از دروازِ قرآن تا سلطان‌آباد هیچ‌کدوم شَب‌چَرِ نمیشه... نه عطاویچ نه شاورمآ نه ایرانویچ نه نآرون نه پینو‌پینو نه یوز نه آیلار... فقط‌وفقط بخاطرِ فرمولِ سُس‌ش.

• محمد حسینی برای چایخانه سنتی دلنشین گفته :

باسلام والا جایی خیلی خوبیه با مسولین خوب ودوس داشتنی خیلی جای دنج وخوبیه بهتون پیشنهاد میکنم کارگر اونجابودم جای باسفاییه

• هما برای فست فود ایتالیایی ناپل گفته :

ما با دوستامون رفتیم واقعا کیفیت عالی بود هم پیتزاها عالی بود هم نون سیر بی نظیر بود،بهترین پیتزایی بود که تا حالا خورده بودم

• یوسف برای فست فود گپ گفته :

ساندویچ گوشت مخصوصش عالیه چون گوشت تازه تازه استفاده میکنه

• سولماز برای رستوران پرواز گفته :

برنج محلیش حرف نداره

• ساناز برای رستوران پرواز گفته :

برنجش محلیه امتحانش ارزش داره تا آخرش میخوری نونی هم میگشی تهش

• اشکان برای ساندویچی داغ داغ گفته :

نمونه بارز ساندویچ فروشی هایی که ابدا حواسشون به مشتری نیست. جالبه هر وقت رفتم پرسنلش با هم دارند با صدای بلند حرف می زنند و تیکه های بی نمک میندازند. مسئول تحویل غذا هر وقت از بحث های مهیج فارغ بشه یه نیم نگاهی به مشتریها میکنه! همگی تو هپروت خودشونند!!

• شهروند برای باربیکیو شب نشین 1 گفته :

در انتهای شب مدیریت مجموعه کلافه کار رو از دست داده بود و سفارش ها جا به جا شدند. کیفت معمولی بود اما خاطره این تاخیر باعث شد این مجموعه جز گزینه هام نباشه.

• ستاره برای فست فود ایتالیایی ناپل گفته :

به نظرم تا کیفیت کارشون پایین نیومده برید و امتحانش کنید. به خصوص اگر با جمع دوستاتون می خواهید از یه غذای خوب لذت ببریدو

• ناشناس برای غذای بیرون بر ابریشمی گفته :

متاسفانه مدتیه که کارت خوان به محل نمیبرن و باید پول نقد همراه داشته باشید اما کیفیتشون عالیه که من به دلیل همراه نداشتن پول اینجا غذا سفارش نمیدم

• عادل برای رستوران کافه و باربیکیو کلبه چوبی گفته :

واقعا که عالی هست هم مدیریت خوبی داره . هم غذا و مخصوصا دنج و زیباست من که راضی بودم

• سارا برای غذای بیرون بر شهر غذا 2 گفته :

اين رستوران توسط دوست من كه در شيراز زندگي ميكنن بعنوان يكي از بوترين رستوران و غذاي بيرون بر معرفي شد ولي متاسفانه الان كه سايت رو چك ميكنم آخرين بروز رساني قسمت منيو مهر ماه سال ٩٠ يعني پنج سال پيش بوده در ضمن قيمت غذاها هم در منيو مشخص نشده. لطفا سايت رو بروز رساني كنيد.

• رامین برای رستوران پاچنار گفته :

همه چیز عالی وخوب بود

• علی برای رستوران اعیان گفته :

ضمنا میخاسم دستور پخت کشک و بادمجونو رفاقتی بهتون بدم ابتدا بادمجون که سرخ شد با کشک قاطیش میکنیم. قاطی. ینی مخلوط ینی کوبیدن و میکس نه اینکه درسته رو بادمجونا مثه سس کشک بریزیم . نوش جان

همون مال شوهر خواهرت دوستته که تعریف میکنی. برات یه چوسک میریزن کف ظرف میارن بر میگردی خونه غذات حاضر باشه نمیری از گشنگی. پول خون بواشونم میگیرن. آشپزشونم گمونم ذرت مکزیکی میزده تا دیروز. پول ظرف و بسته بندی رو هم باید بدی وگرنه کف دس برات غذا میارن. جوی بد نرفته باشی

• محبوب برای رستوران اعیان گفته :

کشک و بادمجونش که اصلا کشک و بادمجون نبود بادمجون سرخ شده بود زحمت کوبیدنم نکشیدن. واسه ظرف یبار مصرف 1000 تومن گرفتن. افتضاح کلا صندلیاشم انقدر کوچیکه نمیشه نشست

• سحر برای ساندویچی داغ داغ گفته :

یک ساندویچ = اجاره مغازه

• سارا برای غذای بیرون بر خاکشناسی گفته :

طعمم و کیفیت خوبه ولی سرویس دهی بسیار ضعیف.

• M.m برای مجموعه غذایی غار نمک گفته :

گارسون مودب بود محيط سنتي بود فقط تخت براي ناهار خوردن بود سيني دريايي خوشمزه بود قيمت نسبتا مناسب بود اين نظر مربوط به رستوران ورودي شهر از سمت بندر لنگه هست

• هشمت برای ساندویچی داغ داغ گفته :

فقط نوشابه خوشمزه داره

• بارانا برای ساندویچی داغ داغ گفته :

غذاش که عاليه ، دکور هم که تازه عوض کردند خیلی بهتر شده

• saman salimi برای فست فود سفیر 2 گفته :

چرا اینقدر که به مشریاتون احترام میزارین به پرسنل زحمت کشتون که اگه نباشن ورشکست میشین ک مشری هم نییس که بهش احترام بزارین ازبودیه اونا هستش که سفیر2 بوجود اومده پس به پرسنل تون احترام بزارین باتشکر.

• محمود برای چلو کبابی خوان سالار گفته :

کوبیدشون عالیه

• کیمیا برای غذای بیرون بر دست چین (بلوار زرهی) گفته :

جوجش فقط خوبه اما بقیه غذاهاش افتضاااااحه

• ندا برای رستوران بل پاسی گفته :

سلام.این رستوران کیفیت خوبی داره حرف اول رو تو شیراز میزنه از همه مهمتر هرکسی پاشو اونجا نمیذاره

• محمد ابراهیمی برای فست فود سرآشپز سویینگ گفته :

بدون اغراق خوشمزه‌ترین هات‌داگی که تو شیراز خوردم تو سویینگ‌شف بود و اگه قرار باشه بیرون غذا بخورم جایی جز اینجا نمیرم

• sh.serafat برای باغ رستوران نخلستان گفته :

ما دیشب اونجا بودیم....وقتی منو رو آوردن از دیدن قیمتها تعجب کردیم....گفتیم حتما خیلی چیز خاصی هست که قیمتها اینقدر بالاست....سفارش یه پرس پاچینی دادیم و دوپرس بختیاری! که هردوش خودش روش اردور بود....طعم غذاها متوسط بود....اردور فقط سه نوع سالاد بود، حلوا و ماکارونی! همین بدون سوپ! هرکس سوپ میخواست باید سفارش جدا میداد که با توجه به قیمتهاشون خیلی نامردی بود!خلاصه با توجه به پولی که میگیرن چیز خاصی تحویل نمیدن...سه پرس غذای ساده ما شد 134000 تومان که 11000 تومان هم ازمون حق سرویس گرفتن! خلاصه بار اول و آخر!

• sonia.razmjuee برای فست فود شن گفته :

چند سال پیش با دوستام رفتیم شن، پیتزا سفارش دادیم. پیتزای همه خوب بود، جز پیتزای من و دوستم. کالباسش بوی تعفن می داد، فکر کنم تاریخ انقضاش تموم شده بود. ما هم بچه بودیم اعتراضی نکردیم، از اون موقع اسم این فست فود رو می شنوم حالم بد میشه.

• علیرضا تشویر برای رستوران چینی اژدها گفته :

البته اینکه غذای جدید اضافه نکردید خیلی بد هست. لطفا چند تا غذای دریایی جدید بیارید

تبریک میگم به مدیربت بعد از گذشت این همه سال هنوز کیفیت عالی هست ولی هنوز غذا جدید اضافه نکردن

• فرناز برای فست فود جوی گفته :

فقط حیف که جاش کوچیکه

من دوبار رفتم قیمت خیلی بالا نیست نسبت به کیفیش رفتار کارکنان عالیه همبرا عالین پیتزاش هم عالیه واقعا کارشون خوبه سبک ایتالیی هست این دفعه واسه پاستا میرم و قابل مقایسه با زاور اصلا نیست از اونجا بدم میاد

• رضا برای رستوران شاندیز مشهد گفته :

من از مشهد اومدم واقعا شیشلیک شاندیز را در شیراز خوردم شیشلیک اصل شاندیز بود. سوال کردم گفتند گوشت از مشهد میارین. کیف کردم.متشکرم

• حسين برای چایخانه سنتی انارستان گفته :

به نام خدا من به همراه خانواده به آنجا رفتيم، اگرچه فضاي آن زيبا بود ولي زماني كه نشستيم و خواستيم سفارش بدهيم، همش بوي سيگار و قليون بود كه فضاي آنجا را به محيطي ناسالم تبديل كرده بود و از آمدن پشيمان شديم و زود برگشتيم. اگر مديريت ارجمند بخواهد جايي براي سيگاري ها و قليوني ها را فراهم كند بايد محيطي جداگانه براي آنها در نظر بگيرد. باسپاس

• النا برای رستوران آب و آتش گفته :

از وقتی مدیریت عوض شده نرفتم ولی قبلا ک عالی بود

• مهسا برای چایخانه سنتی هفت پیچ گفته :

ما یکبار واسه صبحانه اونجا رفتیم و املت و نمیرو گرفتیم که در کل بد نبود.رستوران یه خونه سنتی قجری هست که میتونه واسه رستوران ایده خوبی باشه

• مهسا برای رستوران هتل سنتی نیایش گفته :

من به همراه خانواده یکبار به این رستوران رفتم و باید بگم که غذاهاش واقعا عالی بود همه چیزش خوش طعم و لذیذ بود، کوبیدش که کاملا مغز پخت بود، سلطانی خوب بود جوجه کباب هم ترد و خوش طعم و از همه بهتر دیزی سنگی که واقعا خوشمزه بود و اندازشم خوب بود نه کم بود و نه زیاد.. ما میز بوفه هم گرفتیم که سوپ جو عالی بود.. در کل رستوران سنتی زیبا و دیدنی هست با غذاهای فوق العاده..

• محسن برای فست فود بالسا گفته :

رفتم سه تیکه اسپایسی سفارش دادم برام سه تیکه نرمال زده . بعد بهم میگه 20 دقیقه طول میکشه تازه ما اسپایسی نداریم فقط نرمال با سس تند . جالبه صندوق داره که میگه کلا مگه فرقی هم با هم دارن اسپایسی و نرمال !!!!!!! آقا خب یه نفر بذارید حداقل یکم سواد غذایی هم داشته باشه خب .

• طالبي برای باغ رستوران رخ گفته :

سلام ما امروز جمعه مهمان شما بوديم ملنتو مشكي انجا جا گذاشتم شماره از شما ندارم ميشه تماس بگيريد ممنون ٠٩١٢١١٩٥٩٤٣