رستوران های ایرانی شیراز

رولت نان و پنیر و سبزی

 

رولت نان و پنیر و سبزی،www.res2ran.com

رولت نان و پنیر و سبزی

نان پنیر سبزی به عنوان صبحونه و یا پیش غذا توی سفره خیلی از ما ایرانیا دیده میشه .. در ماه رمضون هم توی سفره افطار معمولا از نان و پنیر استفاده میشه .. امروز میخوایم یه ایده جالب برای سرو نان پنیر سبزی براتون بذارم ..

رولت نان پنیر رو میتونید به شیوه های مختلفی درست کنید .. یکی از این شیوه ها استفاده از نان باگت هست .. 

داخل نان باگت رو خالی کنید ( خیلی آروم و با حوصله اینکار رو انجام بدید که نان پاره نشه .. لازم نیس خیلی نان رو نازک کنید ) .. پنیر خامه ای رو با گردو و پیازچه و ریحون یا سبزی خوردن خرد شده و کمی شوید در صورت دلخواه مخلوط کنید و داخل نان باگت رو از این مواد پر کنید ..

بعد از این مرحله نان رو داخل پلاستیک بپیچید و به مدت دو ساعت داخل یخچال قرار بدید .. بعد از این مدت با چاقوی دندانه دار اون رو برش بزنید ..

بهتره میزان پنیری که برای اینکار استفاده میکنید زیاد نباشه تا زیاد طعم پنیر نگیره

شما با هر ترکیبی میتونید این باگت ها رو پر کنید .. مثلا میتونید به موادتون تربچه ریز خرد شده هم اضافه کنید .. یا حتی با یه ترکیب جدید مثل چیزی شبیه الویه نون باگت رو پر کنید و اون رو برش بزنید ..

رولت نان و پنیر و سبزی،www.res2ran.com

روش دیگه برای درست کردن رولت نان و پنیر و سبزی استفاده از نون لواش هست به این صورت که ابتدا نونها رو به شکل مستطیل برش بزنید (3 تا نون کافیه ) .. روی نان رو یه لایه پنیر بمالید و سپس یه لایه سبزی خرد شده قرار بدید و دوباره یه لایه نان و پنیر و سبزی و به همین شکل ادامه بدید تا آخر ..

نان ها رو در آخر رول کرده و به مدت دو ساعت در یخچال قرار بدید  .. بعد از این مدت میتونید نان ها رو با چاقوی دندونه دار برش بزنید .. 

 

 

 

 
نظرات ارسال شده ( 1 )
  • فدایی ولایت  در تاریخ 12 خرداد 1397 :

    سلام دوست عزیز.ممنون از آموش عالیتون. من خیلی دنبال این روش بودم. سایت های دیگه که سر میزدم به روش های دیگه گفته بودند.مثلا نان باگت رو باز کرده و با وردنه صاف میکنیم و... ولی من دنبال همین دستور بودم.دست مريزاد


جستجوی برچسب
اخبار شهر شیراز
تصویر تصادفی
پیتزا سبزیجات

رستوران های ایرانی © 2009